Carti citite:2011

  • Iubire etc. (Julian Barnes)
  • Consultatia (Laurent Seksik)
  • Codul lui Davinci (Dan Brown)
  • Ascensor spre esafod (Noel Calef)

sâmbătă, 9 mai 2009

News

hey pauza de tigara are un nou nume la site: http://pauzadetzigara.blogspot.com

Cineva ma tot preseaza sa scriu, dar tot nu am sa scriu:P


****
"nu-ti place sa scrii ...
mai mult sa citesti, decat sa scrii cuvintele intregi
[....]
ca vorbareata esti, dar scriitoare nu"


****
Sunt in cautare de nou nume pentru ca "fetitza XoXo " (csocso) nu mai poate fi fetita la 18 ani..daca aveti vre-o idee , v-as fi foarte recunoscatoareeee.


****
am aflat ca un om se schimba cand implineste 18 ani si devine neintelegator cu copii :P


****
am mai aflat un site care imi arata sub ce pretext a fost cautat blogul meu, si-mi place


****
Stiu ca postarea aia "Sentimente pe Stop" e cam neinteleasa pentru ca m-am grabit si as mai avea cate ceva de adaugat dar nu vreau sa o rescriu desi ar cam trebui, eh pentru asta putem vorbi pe mess ..


Am observat ca de la un timp imaginatia mea o ia razna de la simple sunete sau litere, daca unii nu aud dar le potrivesc,
eu citesc ce vreau;))

9 comentarii:

Alexandru spunea...

Cineva ma tot preseaza sa scriu, dar tot nu am sa scriu:P

Tocmai ai scris deja unul :P

Helene. spunea...

off, mie tot imi place Fetitza XoXo :D app, sunt sagetatoarea ta :D

Dudu♥ spunea...

Si eu as ramane la "fetita xoxo" pentru ca, suntem fetite si baietei, chiar si la 80 de ani, chiar daca implinim 18,30 sau 50 de ani...undeva in adancul sufletului suntem tot copii. Iar daca tu nu simti nevoia sa il schimbi, ma refer...nu simti din suflet, si crezi ca nu ti se mai potriveste nu il schimba. Dar daca esti pe principiul "fac 18, sunt matura, nu mai sunt fetita"... nu prea merita schimbarea. Parerea mea de copil... de 15 ani:)).

Bianca Tămaș spunea...

Eu consider ca fetita xoxo ti se potriveste :P
Din cate am citit... :D

Am o leapsa pentru tine, daca vei vrea sa o... faci :)) http://mintimurdare.blogspot.com/2009/05/uneori-de-cele-mai-multe-ori-candva.html :> :X

Hălăţel spunea...

am mai aflat un site care imi arata sub ce pretext a fost cautat blogul meu, si-mi place


cum adica?:D

Mike spunea...

Eu am inteles perfect postul ala cu 'sentimente pe stop', dar si o rescriere ar fi acceptabila. Insa mai bine gasesti alt subiect, l-ai expus destul de bine pe ala. :)

Pauza De Tigara spunea...

hhehe, ms ptr publicitate;))
Fetitza xoxo e o zapacita mik, yo stiu cel mai bine;)):*

Adyx spunea...

mai micutz-o ... io te bat :P ... cine a zis ca cei care ajung la majorat nu mai inteleg "copii" (a da tu) ... xoxo e ok ... ce are? ... oaricum u o iei razna de obicei deci nu ma mai mira nik :D

Anonim spunea...

da, nici eu nu am inteles faza cu site-ul..