Carti citite:2011

  • Iubire etc. (Julian Barnes)
  • Consultatia (Laurent Seksik)
  • Codul lui Davinci (Dan Brown)
  • Ascensor spre esafod (Noel Calef)

duminică, 18 ianuarie 2009

Inca un poet..

Tin sa-i informez pentru cei ce au participat la Casa de Cultura la LAnsarea Codului Zambaccian (12 oct. 2008)

Grigore Vieru a murit.
Pe 16 ianuarie 2009 poetul a suferit un grav accident de circulaţie şi a fost internat la Spitalul de Urgenţă din Chişinău. Grigore Vieru se află în stare critică cu politraumatism, traumatism cranio-cerebral închis, contuzie cerebrală, traumatism toracic închis, contuzia cordului şi a plamânilor şi contuzia organelor abdominale, având şanse minime de supravieţuire. Accidentul rutier a avut loc în noaptea de 15 spre 16 ianuarie, ora 01:30 pe traseul R-3 Chişinău–Hînceşti–Cimişlia–Basarabeasca. La volanul autoturismului se afla Gheorghe Munteanu, artist emerit al Republicii Moldova şi director adjunct al Ansamblului de dansuri populare „Joc” din Chişinău, aflat într-o stare mai uşoară.

A încetat din viaţă pe data de 18 ianuarie a aceluiaşi an, la exact două zile după accident în Spitalul de Urgenţă din Chişinău în urma unui nou atac de cord.


[...Ia-mi lacrima, dar ochii lasa-mi,
Ia apa, dar sa-mi lasi izvorul“.
„Esti trist, te pregatesti de iarna?“
Iubita parca ma întreaba,
Iar eu, senin, raspundu-i parca:
„Ma pregatesc de flori si iarba...]
Grigore Vieru

2 comentarii:

Anonim spunea...

Oricum saracul era bolnav ,ce sa i faci Dumnezeu sa-l odihneasca!

Tudor Păduraru spunea...

Si tocmai mi-ai spus ca iti place Grigore Vieru...eu sincer sunt ateu dar..daca asa e vorba..Dzeu sa-l ierte:D