Carti citite:2011

  • Iubire etc. (Julian Barnes)
  • Consultatia (Laurent Seksik)
  • Codul lui Davinci (Dan Brown)
  • Ascensor spre esafod (Noel Calef)

sâmbătă, 10 ianuarie 2009

Copil naiv...


Credeai ca ai sa schimbi lumea dintr-o singura miscare?
Ahh cat de mult gresesti, copil naiv..
Bagheta magica, daca o exista sigur nu se afla in mainile tale.
Cu ochi naivi privesti lumea ce te-nconjuara,
Cu zambete intampini atatea fete incruntate,
Crezand ca cheia spre o noua lume
Se afla pe buzele tale.

Ramai in lumea ta copile,
Plina de jocuri si povesti
Bagheta nu se afla in ale tale maini
Si nici vreo zana buna nu exista
Zane, castele, printi, printese
Asta numai in basme intalnesti


Vescan - Pasari calatoare
Asculta mai multe audio Muzica »

9 comentarii:

Unknown spunea...

uff copilaria 8-> :X

Anonim spunea...

Copilaria zboara intamplator prin lume sub soare
Legata strans de piciorul unei pasari calatoare...:X:X:XX

Makü spunea...

copilaria trece repede.....fara sa iti dai seama.......si iti dai seama ca lumea e rea si ca realitatea e cu totul altfel decat ce ne imaginam noi in momentele fericite din camera noastra.........toti trecem prin asta......e oarecum un cliseu....dar eu am 20 de ani si tot copil sunt......ma prostesc in continuare, ma joc cu animale de plus, ma uit la desene animate si visez.....chiar daca a trecut copilaria putem ramane copii......nu ne interzice nimeni asta.....nu exista nici o lege, nici o regula nescirsa ca nu maipitem fi copii de la varsta de.......ramai copil....pentru ca acum ai puterea sa faci mai mult decat atunci cand eram mici.....de abea acum tinem in mana bagheta magica

Anonim spunea...

spune-mi si mie te rog cum se numeste melodia? :D

Auzou spunea...

offf.imi este asa dor de copilarie.de tot ce insemna ea.de lucrurile simple si gesturile spontane.de zambete si rasete.de imbratisari si povesti cu zane si dragoni.de...de....pacat ca a trecut atat de repede.pacat ca nu mi'a spus nimeni ca nu o sa raman pentru totdeauna COPIL.ca intr'o buna zi ceasul va suna,si totul va ramane doar o amintire.

Tudor Păduraru spunea...

Presupun ca textul este scris de tine. Sincer, nu e rau. In majoritatea poeziilor (daca nu vorbim de pesimistul Bacovia) ai sa intalnesti perceptii conform carora ,,orice e posibil"...sau..,,poti crea orice cu ajutorul gandirii, imaginatiei". Ambele variante..si a ta, si cea specificata anterior, sunt corecte, zic eu.
DOar o singura chestie...probabil e doar o neatentie dar ai scris ,,inconjuara" in loc de ,,inconjoara"
Melodia e hip-hop ceea ce imi schimba parerea (inca in formare) despre blogul asta..pt ca eu ascult hip-hop si sunt luat de fraier pt asta..;)

xoxo spunea...

@ Florin- copilaria este o etapa de neuitat..

@ pauzadetigara asai:*

@Maku- cand esti copil, da te joci, te uiti la desene, visezi s.a daar varsta?nu-si face simtita prezenta?Cand erai copil problemele erau rezolvate de parinti..acum de tine..
deci vezi oricat am incerca sa ne pastram copii nu reusim si asta datorita trecerii timpului.

@oanaa- melodia se numesate Vescan -Pasari calataore.

@alex- off si mie-mi lipseste acea perioada si mai ales cateva pers care m-au facut sa inteleg ca viata-i trecatoare si trebuie sa risti sa obtii ceva,sa risti sa alegi ceva ce nu vei mai putea face din nou, ceva ce avem dreptul sa facem o singura data in viata la timpul lui..


@Tudor- imi place spiritul tau critic, la varsta de 15 ani si eu obisnuiam sa critic orice forma de exprimare sau scriere gresita.Dar acum nu mai pot pentru ca timpul a trecut si a lasat cortina uitarii sa-mi atinga mintea iar unele lucruri au fost uitate. ma refer la general probabil ca ai sa mai intalnesti greseli deastea dar aici a fost o greseala la repeziciune, asa cum mai sunt tentata sa tastez/scriu d in loc de t si invers.asta e.
Ce nu am intels care e faza cu melodia? mie una mi-a palcut.
textul imi apartine! ce l-ai mai vazut scris pe undevaaa??X( l-am compus la scoala iar cand am venit acasa verisoara mea asculta melodia asta. asta a fost motivul care m-a determinatam sa o postez.:)
NU inteleg de ce esti luat de fraier?melodia??

Tudor Păduraru spunea...

Mai..eu sunt rapper ...ca sa zic asa. Nu port haine de..si nu am comportament de... insa asucult f mult si stiu f multe versuri de la diverse trupe hip-hop. Asta am incercat sa zic..ca imi palce ca ai o melodie rapp :)). Am fost luat in ras pt ca studiez vioara si..scriu...literatura... iar faptul ca nu ai cva impotriva acestui gen de muzica ma incanta:)
Melodia e mishto..
Mersi pentru comentariile de pe blogul meu. Cred ca o sa ajungem sa ne citim unul pe altul..:))

Anonim spunea...

ceea ce I was privire pentru, multumesc