Carti citite:2011

  • Iubire etc. (Julian Barnes)
  • Consultatia (Laurent Seksik)
  • Codul lui Davinci (Dan Brown)
  • Ascensor spre esafod (Noel Calef)

vineri, 17 octombrie 2008

Secret


M-am gandit ca dupa ce ca a trecut atata timp de cand ne cunoastem meriti sa afli adevarul despre mine
te anunt ca tu esti singurl care va afla adevarul despre mine, asa ca
Vreau ca aceste randuri sa le citesti incet, desi o faci doar in mintea ta.

Tine minte este un secret:

Dimineata cand ma trezesc am aripi de buburuza, iar seara ma transform in porumbel.
Mi-am pictat o casuta in dungi .
Papusile mele au rochite cu buline iar bulinutele lor sunt pete de zmeura.
Am avut o pisica Bubulica se numea, dar a plecat. Probabil a considerat ca nu-i sta bine cu pete rosii pe blanita alba.
Mama mea era ghicitoare in stele, iar tatal meu ghicitor in vise.
DAr sa sti ca pe mine nu prea ma pasioneaza asta, chiar deloc
Eu nu ma omor dupa ghicitori, imi plac povestile cu final vag si oamenii care canta pe strada.
Dupa ce vei citi acest mesaj si de vei vrea sa fi cu mine cauta ma!
ehh..
ai sa ma gasesti usor,
am marcat drumul cu boabe de cafea si x-uri
. X-urile ascund comori.

Ps. Sa-ti aduci aripi de zmeu!

Am sa-ti trimit secretul intr-un avion de hartie si te astept
a ta xoxo

4 comentarii:

Anonim spunea...

Daca ti-ar fi placut ghicitorile, poate-ai fi fost curioasa in ceea ce priveste verbul "a fi". Nu l-ai ghicit niciodata cum se foloseste corect. Dar esti blogista (sic!).

Cecilia. spunea...

:X:X:X:X:X:X:X >:D<:*

xoxo spunea...

draga anonim poate mi explici u (sic!):P

Anonim spunea...

sau poate data viitoare cand furi un text de pe alt blog, specifici sursa :)