Carti citite:2011

  • Iubire etc. (Julian Barnes)
  • Consultatia (Laurent Seksik)
  • Codul lui Davinci (Dan Brown)
  • Ascensor spre esafod (Noel Calef)

sâmbătă, 26 aprilie 2008

tineretu din ziua de azi




Noua reclama de la prigat.


Pana aici un clip amuzant, dragut.
Ne amuza comicul de situatie nu?
O pisica este victima unei farse a unui pusti simpatic.
Pustiul zambeste discret in timp ce intreaga casa e intoarsa cu susul in jos de pisica dezorientata si alergata
de parintii baiatului. Miraculosul efect asupra pisicii este dat de sucul Prigat strecurat pe ascuns de nazdravan in farfuria pisicii.


Prigat mai mult fruct, mai multa energie

Pff acum ca am venit de la scoala ar trebui sa-micumpar si eu o sticla de prigat?
Ce efect o avea si asupra mea, o sa incep sa zbor prin casa?
NU!!!

Efectul sucurilor dulci asupra copiilor: obezitate si carii
Imi amintesc ca am citit mai demult despre prostia comisa de parinti care dau in nestire copiilor dulciuri si sucuri dulci.

--->"Copiii care consumă frecvent dulciuri întîmpină dezechilibre ale procesului de creştere şi fragilitate osoasă. Consumul de zahăr conduce la scăderea voinţei şi a capacităţii de concentrare.”

--->“Băuturile organice care combină fructele cu o cantitate mare de zahăr sunt principalele vinovate de erodarea dinţilor copiilor, avertizează medicii stomatologi. “Majoritatea părinţilor nu sunt conştienţi că sucurile naturale din fructe pe care aceştia le cumpără copiilor conţin la fel de mult zahăr ca un suc făcut din esenţe”, a afirmat dr. Philip Stemmer, medic stomatolog.”
http://www.emedicinehealth.com/script/main/art.asp?articlekey=78707



La adresa e mai sus gasesti studii stiintifice care releva efectele consumului excesiv de bauturi dulci asupra copiilor.
Medicii au ajuns sa recomande sa se limiteze consumul de “sucuri naturale” la copii, care sunt mult inferioare fructelor ca aport nutritiv dar vin insotite de efecte negative.

O analiza de bun simt a reclamei Prigat cu pisica
Si acum sa folosim bunul simt: Prigat se mandreste ca ii va umple pe copii de energie deoarece contine 12% fruct si multe alte chestii. Pisica o pateste din cauza asta, iar la nivelul copilului se traduce practic in perpetua agitatie si scaderea lipsei de concentrare. Pana la urma unde sa se duca toata acea energie? Locuri de joaca sunt putine in orase, sa nu mai zicem de parcuri. Calculatorul si televizorul nu necesita consum de energie, deci in orele petrecute in fata vreunui program TV sau joc acea energie se transforma in grasime. Si asa crestem o generatie de grasi nelinistiti cu dintii cariati a caror bucurie e sa se uite la o pisica cum se loveste bezmetica de lucrurile din casa.

Concluzia mea: chiar daca apreciezi un marketing bun, conteaza si produsul promovat. Nu lasa marketingul sa iti ia banii din buzunar, informeaza-te intai

2 comentarii:

Anna spunea...

Au avut succes cu campania asta... asa ca de ce sa nu o continue..nu?

Anonim spunea...

he he... succesul ca succesul, dar cu sanatatea noastra cum ramane, anna? vz k ei nu s mai "gandesc" la asta? oricum, decizia tot a oamenilor va ramane daca vor continua sa bea sau nu sucurile astea...