Carti citite:2011

  • Iubire etc. (Julian Barnes)
  • Consultatia (Laurent Seksik)
  • Codul lui Davinci (Dan Brown)
  • Ascensor spre esafod (Noel Calef)

duminică, 23 martie 2008

imi pare rau


Imi cer scuze pentru tot ce ti-am spus..
a fost neintentionat, a fost pentru ca m-am pacalit pe mine..
poate ca inca mai sunt legata de trecut, trecutul nu ma poate lasa si nici eu nu imi doresc..nu stiu de ce, inca sunt confuza..a trecut atata timp, dar eu n-am rupt legatura cu trecutul si tu stiai asta foarte bine, pentru ca niciodata nu ti-am ascuns si tu oarecum acceptai...
totul era frumos
pana cand eu iar..am inecput cu glumitzele mele legate de trecut si viitor.lucru ce te-a deranja..te-a deranjat prea mult sau prea am insistat asupra lui.

Vreau sa stii ca daca ti-am facut vreodata rau, a fost neintentionat, a fost inconstient. stiu ca ma cunosti si tu si ca stii cat de ipocrita pot sa fiu, dar n-am de gand sa fac asta.
Nu cu tine. Niciodata.
Si orice o sa faci, asa cum am mai spus, o sa fie iertat, dar nu uitat.
Avem prea multe lucruri adevarate impreuna ca sa lasam sa se termine urat.
nu putem lasa sa piara atea vise atatea planuri ..nu inca

inca nu ne-a venit timpul
te iubesc si simt, stiu ca si tu ma iubesti
ne-am atasat prea mult unul de celalalt ca sa ne despartim.

Un comentariu:

Anemari spunea...

Cat de frumos scrii...cati ani ai?