Carti citite:2011

  • Iubire etc. (Julian Barnes)
  • Consultatia (Laurent Seksik)
  • Codul lui Davinci (Dan Brown)
  • Ascensor spre esafod (Noel Calef)

joi, 13 martie 2008



... simtea ca nu mai poate indura, totul pentru ea era ca un cosmar din care nu se putea trezi..lacrimile ii intepau ochii, capul o durea..atatea nopti nedormite incepeau sa-si faca efectul.
Stia ca nu mai are pentru ce lupta, incerca sa lupte pentru ceva ce era de la bun inceput pierdut..gandea ca nimic nu mai are rost..toti o dezamagisera..
Unde era acela ce o sustinea toteauna, cel care o incuraja?
Singurul ei prieten?
el, satul de problemele ei acesta pa parasi, prefera sa paraseasca aceasta lumea cruda si perversa pentru a se duce intr-un loc mai bun cu o lumea mai buna fara probleme si griji.
Plictisita de cei patru pereti gri ai casei Adelle parasi cladirea pentru a-si limbezi gandurile, in parculetul din apropierea casei...

..........

Obosita dupa atatea ture ale parcului, hotara sa se aseze pe o bancuta in apropierea unui lac..
Se aseza p bancuta si privea lacul... o sinistra imagine ii fulgera atunci mintea.
Imaginea pirii imediat ce vantul smecheras de toamna isi facut simtita prezenta si pe banca isi facu aparitia un tanar.
Un tanar cu o privire albasta si un cald zambet ce sea arata a fi interesat de ea:

-Buna
-Buna
-Ma numesc Andrei, tu?
-Adelle..urma apoi un moment de tacere..imi pare bine de cunostinta Andrei
-Si eu ma bucur ca in sfarsit am facut cunostinta...de ceva timp te tot privesc si deabia acum mi-am facut curaj ca observ ca esti singura si persoana acea in varsta, tatal tau cred nu te-a insotit de asta data...insa am observat ca esti foarte trista
Adelle ofta..
-De ce esti imbracata in negru s-a intamplat ceva?..ahh pot sa-mi imaginez..imi cer scuze
in acest timp Adelle il privea uimita nestiind ce sa faca, sa spuna...
-Sincere condoleante... si o imbratisa in timpul acesta Adelle simtea cum niste fluturasi incepeau sa se izbeasca isteric de peretii stomacului sau..
-Daca te simti singura si vrei sa vorbesti cu cineva sa sti ca sunt dispus sa te ascult..stiu ca suan ciudat dar uneori iti face bine sa te descarci cuiva sau chiar si unui necunoscut ...
Fata ofta si-l privea adanc..ochii baiatului aveau ceva ciudat,privirea aceasta i se parea cunoscuta, insa avea ceva ce o facea sa aibe incredere in el...
pana la urma ce mai avea de pierdut,
nu deja pierduse tot??

Niciun comentariu: