Carti citite:2011

  • Iubire etc. (Julian Barnes)
  • Consultatia (Laurent Seksik)
  • Codul lui Davinci (Dan Brown)
  • Ascensor spre esafod (Noel Calef)

joi, 4 iunie 2009

Povestea unui urias si a unei femei maruntele


Am gasit-o pe net si mi-a placut.
da-ti drumul la melodie si cititi :)


"A fost odata ca niciodata, pentru ca daca n-ar fi nu s-ar povesti, un urias cu ochi albastri, indragostit de o femeie maruntica care iubea o casa foarte mica, cu o gradina sub fereasta iar in gradina mult caprifoi cu florile-n lumina. Dar uriasul, o iubea…o iubea cu…dragostea-i de urias, si mainile-i facute sa inalte un intreg oras se-mpiedicau si nu erau in stare sa apuce lucruri maruntele, adica sa dureze o casa foarte mica, cu o gradina sub fereastra, iar in gradina mult caprifoi cu florile-n lumina. A fost odata ca niciodata, pentru ca daca n-ar fi nu s-ar povesti, un urias cu ochi albastri, indragostit de o femeie maruntica. Si, intr-o buna zi, visand la geamul casei sale cu gradina, ea, ochilor albastri le-a spus: “Ramaneti cu bine”. Si, a venit un oarecine cu stare, si avere, si a dus-o pe femeia maruntica la visul ei, adica i-a construit o casa foarte mica, cu gradina sub fereastra, iar in gradina mult caprifoi cu florile-n lumina. Si uriasul…dar uriasul…uriasul a-nteles…ca dragostea-i de urias nu poate ca sa-ncapa intr-o casuta foarte mica, cu o gradina sub fereastra iar in gradina mult caprifoi cu florile-n lumina.”

3 comentarii:

Auzou spunea...

ahh.m'am bucurat asa mult sa recitesc povestea asta.si eu am postat'o.este de'a dreptul geniala serios.iar interpretarea lui horatiu malaele este unica.
eu am intreg albumul "sunt un orb"[parca asa se chema].
cred ca am sa'mi dedic maine cateva minute ca sa'l reascult.merci:)

Pauza De Tigara spunea...

f frumos...copilul din noi cum striga;))

Kali spunea...

Foarte frumoasa;))