Carti citite:2011

  • Iubire etc. (Julian Barnes)
  • Consultatia (Laurent Seksik)
  • Codul lui Davinci (Dan Brown)
  • Ascensor spre esafod (Noel Calef)

sâmbătă, 7 februarie 2009

Soare..Vant ..Albastru



Zilele cu soarele mult asteptat au venit si eu abia astept sa ies..in fiecare zi e un prilej de bucurie..
Si ma vad alergand, zambind soarelui si vantul sa se joace in parul meu:x apoi sa privesc jocul norilor pe cer.
Si maine e o alta zi cu soare, o alta poveste de rulat un nou inceput..soarele straluceste iar:D

[Primavara Soarele se joaca in mana ta]vama -primavara

5 comentarii:

Dudu♥ spunea...

Cred ca nu sunt singura care spun ca toti asteptam primavara asta^^, si toti ne bucuram de zilele insorite, unii mai mult ca altii^^.

Kali spunea...

da:x.azi stateam la tara,la bunici,pe prisa,shi citeam o carte.si pe chip ma mangaiau razele soarelui:X

giuly spunea...

ai scris aceste randuri cu o pofta neasemuita de soare :p

Cecilia. spunea...

dah... :x iubesc soarele. si cat de mult l-am asteptat sa vina... :-<


>:D<
miss u, fluturash!
imi pare rau ca nu am iesit cu tine... nu am putut. :|


>:D< :*

booolinex spunea...

frumoasa descriere a acelui anotimp ...
si melodia e superba :X
pupici