Carti citite:2011

  • Iubire etc. (Julian Barnes)
  • Consultatia (Laurent Seksik)
  • Codul lui Davinci (Dan Brown)
  • Ascensor spre esafod (Noel Calef)

luni, 12 mai 2008

Dedicatii speciale



Intr-o noapte, mai exact sambata


@dar nu mai plange
SuGuS : printesele n-au voie sa plaga
(eram un pic sad)

@would you be the princess of my mind?

v@azandu-te stiu ca traiesc auzindu-te stiu ca intr-adevar traiesc ca nu-i un vis zambindu-mi doar ma simt in al noua-lea cer, atingandu-ma ma simt in al 10-lea cer


@pe zi ce trece cand ma privesti cu atata caldura simt ca urc tot mai sus spre cer

@stralucirea ohilor tai ma calauzeste in intunericul tunelului ce ma duce spre cer

@esti abia un diamant prafuit lumea nu te vrea........te vreau eu, te apreciez si pe viitor voi incerca sa indepartez praful......te voi face sa stralucesti...........lumea va sti ce comoara a pierdut

@zambetul aduce culoarea in viata-insuti zambetul tau e curcubeul dupa ploile mele

@fara tine sunt ca o dependenta care sufera dupa drogul care o face sa simta ca traiasca....cand esti cu mine intru in sevraj......cand sutn cu tine nu mai vreau sa stiu de nimeni......doar de noi

@si fie ca stralucirea ochilor tai sa-mi lumineze calea vietii mangaierea ta sa-mi fie ghid apropiat......vocea ta indiciile ecoului care imi creeaza confuzie.......calauza mea

@...n-as vrea ca tu sa fii lacrima ce-mi curge de fericire deoarece nu vreau sa te pierd.......ramai bucatica din inima care face tic tac pt noi

@ce n-as da ca in fiecare noapte sa adorm cu capul pe pieptul tau sa-ti aud inimioara ta cum bate de fericire TiC TaC ..TiC TaC

@fericirea mi se citeste pe chip atunci cand ma strigi
..fac un pas...ma strigi iar....ma intorc n-as putea pleca cand vad ca ma strigi .......si ai nevoe de mine

frumos nu?



morandi- save me
Asculta mai multe audio Muzica »

2 comentarii:

Hazel`Eyes spunea...

da da foarte frumos:D........am cu ce maaaaa.......am cu ce ma lauda :)) :))

Anonim spunea...

dap :X:X:X:X tzuper :X:X:X:X si mel la fel... >:D< kiss :*:*:*