Carti citite:2011

  • Iubire etc. (Julian Barnes)
  • Consultatia (Laurent Seksik)
  • Codul lui Davinci (Dan Brown)
  • Ascensor spre esafod (Noel Calef)

sâmbătă, 2 februarie 2008

copilaria veche vs. copilaria de azi

am primit un mass cu acest videoclip



iata ce se spune despre noua generatie;)
si cam asa e...
[eu ma jucam: babaoarba, ratele si vanatorii, frunza si inca m-as juca;
citeam ,citesc carti si inca m-as mai uitam la diafilme...


privind tote astea parca sunt povesti de demult care incep cu a fost odata..

2 comentarii:

Anemari spunea...

Foarte tare chestia asta si adevarata...putin din ce se facea inainte am prins si eu, si ma bucur ca am avut o copilarie cat de cat cu jocuri, ghicitori si povesti..acum, calculatorul le-a inlocuit pe toate.

Raluca spunea...

Pacat ca din cauza tehnologiei si a mentalitatii de acum ardem foarte multe etape pe care cred ca o sa le regretam...nu mai tinem cont de lucrurile mici care sunt cu adevarat importante...e ok ca avem mai multa libertate doar ca nu stim ce sa facem cu ea...