Carti citite:2011

  • Iubire etc. (Julian Barnes)
  • Consultatia (Laurent Seksik)
  • Codul lui Davinci (Dan Brown)
  • Ascensor spre esafod (Noel Calef)

sâmbătă, 22 decembrie 2007

copilaria




zilele ploioase zilele de iarna cand stai langa soba bunici cu o cana mare de vin fiert cu scortisoara si cu o carte in mana zilele cand erai copil, Zilele cand erai fericit zile..zilele..unde au disparut???



ce repede trec anii parca ieri eram copii iar acum suntem mari ..ce dor imi e de vremurile acelea ...ma oftic ca s-au dus asa de repede ..si mi-e dor .mi-e dor sa ma joc cu papusile ..desi unora probabil k li se pare o absurditate..dar mie nu! m-as juca cu papusile si acasa am o gramada de maimutoi ii ador eu inca sunt un copil nu vreau sa cresc!!! ..vreau sa fiu un [bebe"] de ce sa cresc sa ma maturizez? cand viata asta e..asa cum e ea..n-ai ce face dar poti in schimb sa profiti la maxim de timpul ramas sa fi iar copil pentru ca daca nu acum atunci cand?cand ai sa vrei, o sa fie prea tarziu..rareori ai sa mai poti dar..foarte rar!




Un comentariu:

Anonim spunea...

cum sa bei o cana de vin fiert daca esti copil si te joci cu papusile? :|
eu nu reusesc sa beau nici un sfert de cana si am 21 de ani :|