Carti citite:2011

  • Iubire etc. (Julian Barnes)
  • Consultatia (Laurent Seksik)
  • Codul lui Davinci (Dan Brown)
  • Ascensor spre esafod (Noel Calef)

luni, 10 noiembrie 2008

Noi doi..



Vreau sa mai ramai
Te vreau aici
Dar nici eu, nici tu nu putem fi impreuna
Mi-as dori sa-mi zambesti
De ce-ti feresti zambetul?
Mi-as dori de mana, puternic sa ma strangi
Si sa..
Sa fugim in lume
Departe de tot
Departe de noi
Fugind in lume tu sa uiti,
Ca ti-am gresit candva
Fugind in lume sa uit
Ca mi-ai gresit cu ceva
Sa fugim intr-o lume a noastra
Amandoi imreuna mereu
Si sa lasam in urma
tot ce a trecut.
Sa luam totul de la zero
si nimeni si nimic
sa nu ne mai desparta .
Sa fim iar doar noi
Sa zdrobim umbrele trecutului
si viitorul sa-l colorom
asa cum vrem noi
Noi doi ...


Nelly Furtado - Try
Asculta mai multe audio Muzica »

Niciun comentariu: